GY.I.K.

 

 

 

Gyakori Kérdések és Válaszok:


Tartalom:


I. Regisztrációval és tartalommal kapcsolatos kérdések:


1. Egyéni vásárlóként, tudok regisztrálni a webshopon?

2. A webshopon megjelenő akciós termékek, egyéb SALUS szaküzletekben is elérhetőek?

3. A termékekkel kapcsolatban, milyen módon érdeklődhetek egyéni vásárlóként vagy viszonteladóként?

4. A webshopon megjelenő akciók, csak a viszonteladókra vonatkoznak?

5. Hogyan lesz valaki "Partner" vagy "Viszonteladó"?

 



II. A webshop használatával kapcsolatos műszaki kérdések:


1. Milyen böngésző ajánlott, a SALUS Gyógypont webshop használatához?

2. Az ajánlott böngészőt használom, az oldal mégis hiányosan töltődik be vagy fagyogat/ lassú

3. Regisztrált viszonteladó vagyok, a mostanában történt korábbi vásárlásomhoz képest, 
magasabb árakat látok

 

4. Regisztrált SALUS viszonteladó vagyok, van partnerkódom, de még sosem használtam a webshopot -
de innentől szeretném használni

 

5. Nem tudok belépni és ezt az üzenetet kapom: "Érvénytelen felhasználónév vagy jelszó"

6. Kértem e-mail jelszó emlékeztetőt, de nem kaptam semmit mail üzenetben

 

7. A korábban regisztrált mailcímem már nem működik, nem férek hozzá... hiába kérek a webshopon jelszó emlékeztetőt

 

8. Vásárlás alkalmával a termék beragadt a kosárba, nem tudom törölni vagy duplázódik

9. Olyan régen vásároltam Önöknél, hogy elfelejtettem a partnerkódom

10. Ismeretlen rendelésről kaptam értesítést a mail címemre

 


 

III. Vásárlással kapcsolatos tudnivalók:

 

1. A webshopon megrendelt termékre nincs szükségem (vásárlástól elállás 14 napon belül), mi a teendő?

2. Szállítási információk (viszonteladói)





I. Regisztrációval és tartalommal kapcsolatos kérdések


1. Egyéni vásárlóként, tudok regisztrálni a webshopon?

Egyéni vásárlóként is regisztrálhat: A "Lakossági vevő vagyok" opció kiválasztását követően, mail, telefonszám, irányítószám, település, cím adatok megadásával. A regisztráció után, megerősítő mailt kap. Kattintson a mailben található aktiváló linkre, majd adja meg jelszavát. Ügyeljen a jelszó biztonsági szintjére, 6 karakternél ne legyen rövidebb. Előzetes regisztráció nélkül is vásárolhat webshopunkon, helyezzen termékeket a kosárba, majd utólag végezze el a fentebb írt regisztrációs folyamatot. A vásárolt termékeket személyesen üzletünkben, vagy futárszolgálattal veheti át (utánvét + 990 Ft bruttó). Bankkártyával és egészség kártyával üzletünkben, személyes átvétel alkalmával fizethet.

 

2. A webshopon megjelenő akciós termékek, egyéb SALUS szaküzletekben is elérhetőek?

Szaküzleteink termék kínálata eltérhet, tehát nem minden termék érhető el. Elsősorban a SALUS Gyógypont budaörsi üzletében kaphatók ezek a termékek. Ha az Ön lakhelyéhez közelebb esik bármelyik másik szaküzletünk, akkor érdemes érdeklődni telefonon vagy mail címen. 

Tekintse meg szaküzleteink elérhetőségeit: http://www.salusgyogypont.hu/hu/szakuzletek

 

3. A termékekkel kapcsolatban, milyen módon érdeklődhetek egyéni vásárlóként vagy viszonteladóként?:

Központi mail címünk: info@salusgyogypont.hu, tel.: 06 1/206-7900
Használja Online Vevőszolgálatunkat
Az elérhetőségek részletesen itt: http://www.salusgyogypont.hu/hu/impresszum


4. A webshopon megjelenő akciók, csak a viszonteladókra vonatkoznak?

Nem feltétlenül. A lakosságra vonatkozó ajánlatainknál, külön kiemeljük a "lakossági ajánlat" fogalmi megkülönböztetést.
A viszonteladóinkra vonatkozó akciók általában a kezdőlapon találhatóak, "Akciós termékek" címszó alatt. 
Feliratkozás

 

5. Hogyan lesz valaki "Partner" vagy "Viszonteladó?"

A kettő között semmi fogalmi különbség nincs, webshop regisztráció szükséges hozzá. A regisztráció módjáról itt olvashat bővebben: http://www.salusgyogypont.hu/hu/webshop-hasznalat.

 


 

II. A webshop használatával kapcsolatos műszaki kérdések


1. Milyen böngésző ajánlott, a SALUS Gyógypont webshop használatához?:

Mozilla Firefox vagy Google Chrome böngészőt ajánlunk a webshop használatához.
Internet Explorer és Opera esetén felléphetnek működési problémák.

 

Vissza


2. Az ajánlott böngészőt használom, az oldal mégis hiányosan töltődik be vagy fagyogat/ lassú:

- győződjön meg arról, hogy van e megfelelő internet kapcsolata
(lehet, hogy átmenetileg hiba miatt nincs vagy lassú)
 

- ellenőrizze, hogy böngészőjén nincs e olyan biztonsági alkalmazás telepítve,
amely tartalmakat blokkol (pl. noscript és egyéb javascripteket blokkoló böngésző alkalmazások,
hozzáértő személy segítségét kérje)
 

- ha más oldalakkal is gyakori a jelenség megfelelő Internet sebesség mellett,
akkor ajánlott a vírusellenőrzés (esetlegesen a háttérben olyan rosszindulatú alkalmazások futnak,
amelyek terhelik a megfelelő sebességet. Normális esetben a vírusellenőrzők ezt megakadályozzák.
Kérje szakavatott személy segítségét)


- Ellenőrizze, hogy a böngészője naprakész állapotban van e:

firefox:

firefox.jpg

Chrome:

 


- ürítse a böngésző cache memóriáját:

Firefox:

menü/beállítások/speciális/hálózat


Chrome:

menü/előzmények/böngészési adatok törlése (jelszavakat ne töröljön!)


A böngészők memória ürítése a kérdéses weboldal megjelenésén,
akkor gyakorol hatást, ha "frissítést" nyom vagy kilép a böngészőből
és ismét megnyitja! 


3. Regisztrált viszonteladó vagyok, a mostanában történt korábbi vásárlásomhoz képest,
magasabb árakat látok:

Ellenőrizze, hogy be van e jelentkezve (ha nincs bejelentkezve, akkor nem a nagyker árakat látja).
Ha a probléma továbbra is fennáll, akkor jelentkezzen ki és az előző javaslat szerint töröljön
böngésző memóriát, majd jelentkezzen be ismét, tekintse meg újra az árakat.

 

Vissza


4. Regisztrált SALUS viszonteladó vagyok, van partnerkódom, de még sosem használtam a webshopot -
de innentől szeretném használni:

Az érvényes partnerkód megléte nem jelenti azt, hogy ÖN a webshopunkon is automatikusan tud vásárolni,
ha korábban sosem vette igénybe ezt a lehetőséget. Ez esetben a partnerkód segíthet abban,
hogy adminisztratív munkát spóroljunk Önnek, tehát ha partnerkódjához tartozó vállalkozással óhajt nálunk vásárolni, akkor nincs más dolga, mint hogy ezzel a kóddal regisztrál a webshopon. A vállalkozás adatait nyugtázza kollégánk és élesíti az Ön webshop hozzáférését.

 

5. Nem tudok belépni és ezt az üzenetet kapom: "Érvénytelen felhasználónév vagy jelszó"

Győződjön meg arról, hogy helyesen gépeli e be a jelszavát vagy felhasználónevét. Ha másolás/ beillesztés módszerrel használja hozzáférését, akkor ellenőrizze nincs e felesleges szóköz a másolt jelszóban vagy felhasználónévben. Ha a jelszóban vannak és kis nagybetűk, speciális karakterek, célszerű ellenőrizni a helyes gépelést (pl. notepad, wordpad segítségével). Lehet, hogy a billentyűzetén véletlenül bekapcsolva maradt a "Caps Lock" billentyű, amelynek segítségével nagybetűkkel gépel. Ha a böngészője tárolja a jelszót, akkor tekintse meg, hogy helyes jelszót használ e a böngészője (ha többen használják az üzletben a fiókot, elképzelhető hogy valaki megváltoztatta jelszót). Lehetséges böngésző hiba is, ez esetben ellenőrizze, hogy a böngésző naprakész verzióval rendelkezik e. 
Ha egyik módszer sem használt, akkor kérjen jelszó emlékeztető mailt oldalunkról ("elfelejtett jelszó"), azt a mail címet kell megadnia, amellyel korábban regisztrált.


6. Kértem e-mail jelszó emlékeztetőt, de nem kaptam semmit mail üzenetben:

Gyakori probléma, hogy hosszú idő elteltével más mail címmel dolgoznak ügyfelek, mint amellyel korábban regisztráltak és erről az esetek többségében megfeledkeznek, elkerüli a figyelmüket. Célszerű tájékozódni arról, hogy melyik mail címmel regisztráltak eredetileg a webshopunkba, a jelszó emlékeztető csak arra címre tudja postázni az elfelejtett jelszót, amelyet korábban a regisztrálásnál megadtak.

 

Vissza


7. A korábban regisztrált mail címem már nem működik, nem férek hozzá... hiába kérek a webshopon jelszó emlékeztetőt:

Ez esetben az új mail címét kell megadnia nekünk, mail útján vagy telefonon teheti meg. Keresse fel technikai munkatársunkat, adja meg partnerkódját és az új mail címét. Tel.: 206-7900, 121 mellék. A tájékozódásban segít az impresszum menüpontunk.

 

8. Vásárlás alkalmával a termék beragadt a kosárba, nem tudom törölni vagy duplázódik:

Ritka de ismert jelenségről van szó, önmagában a webshop nem okozhat ilyen hibát. A böngészővel való rossz technikai együttműködés által fordulhat elő ilyen probléma. Ez esetben érdemes a vásárlást azonnal megszakítani, kilépni, és elvégezni a fentebb taglalt böngésző memória ürítést (az sem árt, ha ellenőrzi a böngésző "naprakész" állapotot). Az ürítés után indítsa el a böngészőjét újra, tegyen kísérletet ismét a vásárlásra, győződjön meg arról, hogy a kosár tartalomkezelése megfelelő e. Az esetek többségében ez megoldja a technikai gondot. Ha ön úgy látja, hogy mégis van olyan termék, amit mégsem tud eltávolítani, de a rendelést mindenképpen leadná, akkor adjon le rendelést, majd a tételeket illetően kérjen telefonos segítséget rendelésfelvételünkön:  Tel.: 206-7900, 101, 102 vagy 107 mellék.
Ha a kosár probléma továbbra is fennáll (ilyenről nincs tudomásunk), akkor számítógépét illetően érdemes szakemberrel konzultálnia. Webshopunkhoz erősen ajánlott a firefox vagy chrome böngésző használata.


9. Olyan régen vásároltam Önöknél, hogy elfelejtettem a partnerkódom:

Ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot a kollégánkkal, egyeztesse le vállalkozásának adatait. Az egyeztetés után, a regisztrált mail címére kiküldjük partnerkódját és jelszavát. Tel.: 206-7900, 121 mellék. Fontos megjegyezni, hogy ezt akkor tudjuk megtenni, ha  Ön  korábban már vásárolt a webshopunkban ezzel a partnerkóddal. Ha Ön korábban telefonon rendelt vagy mail-ben, akkor a webshopra külön regisztrálni kell a partnerkódjával!


10. Ismeretlen rendelésről kaptam értesítést a mail címemre:

Ilyen csak akkor fordulhat elő, ha valóban rendelés történt az Ön hozzáférésével a webshopunkon. Célszerű egyedi jelszót használni és azt biztonságos helyen tárolni, illetve több alkalmazott esetén tisztázni a hozzáférési szinteket/ rendelés módját. A jelszavát Ön is meg tudja változtatni "profil" menüpont alatt. Ha nem tud hozzáférni a fiókjához, vegye fel a kapcsolatot kollégánkkal: Tel.: 206-7900, 121 mellék.


Vissza




III. Vásárlással kapcsolatos tudnivalók:


1. A webshopon megrendelt termékre nincs szükségem (vásárlástól elállás 14 napon belül),
mi a teendő?

Ha úgy dönt, hogy a megrendelt (kifizetett) árucikkre valami oknál fogva nincs szüksége (és ez a vásárlástól számított 14 napon belül történik, GLS utánvéttől számított 72 órán belül), lehetősége van a vásárlástól elállni.

A webshopban vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, 

azaz visszaküldheti a megrendelt terméket anyagi következmények nélkül.
 • 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 20 §. –a szerint.

 Ha a termék nem rendeltetésszerű használatából adódott anyagi kár, annak megtérítését a forgalmazó a vevőtől kérheti.

 Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót terheli minden esetben a termék visszajuttatásának költsége. 
 • 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 24 §. (2 bek) alapján

Ezen szabály a webshopon keresztül megrendelt, de személyesen az áruházban vagy szaküzletben átvett termékekre nem vonatkozik!

 

Kérjük, hogy a terméket a budaörsi üzletünkbe küldje! Mellékelje a vásárlás dátumát, és a számlaszámot is! Amennyiben a termék és a vásárlás ezen adatok alapján beazonosítható, a visszafizetés garantálható. 

 

2. Szállítási információk (viszonteladói):

A hétfőtől- csütörtökig leadott rendelések (amennyiben 15:30 óráig beérkeznek), másnap érkeznek 
a megadott címekre. A pénteken 11:00-ig beérkezett rendeléseket, hétfőn küldjük el (a 11:00 utáni rendeléseket: kedden).

(Rendelésfelvétel Hétfő - Csütörtök: 8:00 - 15:30 -ig, 
Pénteken: 8:00 - 13:00 -ig)

Vissza