Szállítás

Szállítás (viszonteladói):

Rendelésfelvétel Hétfőn - Csütörtök: 08:00 - 15:30 -ig
Pénteken: 8:00 - 13:00 -ig

A nettó 35.000 Ft-ot (bruttó 44.450 Ft) meghaladó rendelések esetén a szállítási költségeket átvállaljuk kedves vevőinktől.

Rendelésnél a nettó 35.000 Ft értéket csak akkor veszi figyelembe a rendszer, ha a termékből van készleten. Amennyiben nincs készleten, a termék megrendelhető, de a végösszegbe nem fog beleszámítani.

Amennyiben rendelési értéke ez alatt az összeghatár alatt van, szállítási költséget számolunk fel.

A hétfőtől- csütörtökig leadott rendelések (amennyiben 15:30 óráig beérkeznek), következő munkanap érkeznek a megadott címekre. A pénteken 13:00-ig beérkezett rendeléseket hétfőn, a 13:00 utáni rendeléseket: kedden küldjük el a vevőnek.
Az árut a GLS csomagküldő szolgálat szállítja ki. Javasolt ellenőrizni a csomag épségét, a kézbesítő jelenlétében.

A szállítási költség nagykereskedelmi ára: 1.800 Ft / rendelés


Fizetés

Új viszonteladói partnerek a regisztrációt követően az első 3 hónapban csak készpénzért, vagy utánvéttel tudnak vásárolni!         

 Az utánvételes fizetési módot választva a vételáron felül az alább felsorolt költségek közül, a megfelelő tétel kerül kiszámlázásra:

Ft-tól Ft-ig Ár
0 10.000 Ft nettó 300 Ft
10.001 Ft 20.000 Ft nettó 425 Ft
20.001 Ft 50.000 Ft nettó 604 Ft
50.001 Ft 100.000 Ft nettó 735 Ft
100.001 Ft 150.000 Ft nettó 1070 Ft



 

 

 

 

 

 

 Az áruért az átvételkor kell fizetni a futárnak.

Átutalásos fizetés esetén a SALUS-Orthopedtechnika Kft. csak az utalást követő munkanapon tudja a vevői folyószámlán a jóváírást végrehajtani

A GYÓGYPONT Áruház heti 5 munkanapon folyamatosan csomagolja a viszonteladói rendelések áruit, a számlázás is folyamatosan történik. Előfordulhat, hogy a rendelt áru kiszállítása, átvétele és a számla teljesítési napja néhány esetben nem egyezik!


Visszáru kezelése

- Műszaki cikkek vásárlásakor, a 30 napon túli meghibásodás esetén a jótálláson szereplő szervízzel kell felvenni a kapcsolatot.

- A minőség hibás vagy mennyiségi eltérés esetén a 3 munkanapon belüli visszaküldése a jelenlegi, csomagcserés folyamat változatlan marad!
A vevőszolgálatnak adott jelzés után GLS címkét küldünk a térítésmentes visszaküldés érdekében.

- Amennyiben olyan áruja van, amelyik például érdekmúlás miatt feleslegessé vált, úgy 1 hónapban 1 alkalommal biztosítjuk ezen termékek szállítási költségtől mentes visszaküldési lehetőségét.
Ez azonban csak azon árukra vonatkozik, melyeket 30 napon belül vásároltak a SALUS  GYÓGYPONTTÓL.

NEM vonatkozik élelmiszerre háztartási és vegyi árura, a megrendelés időpontjában kifutó termékre.

 

A csere igényét a vevőszolgálat munkatársaival kell egyeztetni telefonon vagy e-mailben!

Közölni kell mi a visszaküldés oka, melyik szállítmányunkban, melyik számlával kapta meg.

A megadott információk alapján a munkatársunk küldi el a következő szállítmánnyal a csomagcserés GLS címkét, mely biztosítja a térítés mentes csomagküldést.

Függetlenül a visszaküldés okától a „VEVŐ REKLAMÁCIÓS ÉS VISSZÁRÚ KÍSÉRŐLAP” kitöltése és a visszaküldendő csomagba történő elhelyezése kötelező, enélkül nem tudnak munkatársaink foglalkozni a kifogással!

A nyomtatvány letölthető és kinyomtatható a weboldal „KATALÓGUSOK” menü pontjából, valamint innen:

REKLAMÁCIÓS ÉS VISSZÁRU ŰRLAP


A határidőn túli vagy többszöri visszaküldés csak előzetes egyeztetés és az Áruház vezetőinek jóváhagyása után lehetséges.

Ilyen esetben a visszaküldés költsége a vállalkozást terheli.