Webshop használat

Áruházunk kis- és nagykereskedelmi egység, ezért 2 vásárlói kategória szerint lehet webshopunkba bejelentkezni


  • Egyéni, lakossági vásárló lesz, aki nem továbbértékesítési szándékkal vásárol termékeinkből.
  • Viszonteladói partner kategóriába tartozik, aki nem saját felhasználásra, hanem továbbértékesítési céllal vásárol.

A „TERMÉKEINK”-et bemutató weboldalakon a feltüntetett árak bruttó (ÁFA-val növelt) kiskereskedelmi árak. A kosárba betett, kiválasztott áruk összértéke is kiskereskedelmi áron kerül kiszámolásra!

EGYÉNI VÁSÁRLÓ

Regisztráció

Kérjük a „lakossági vevő vagyok” pontra kattintani. Majd értelemszerűen az adatok megadásával regisztrálhat.

(Név, e-mail cím, telefonszám.)

Az oldal alján lévő nyilatkozatok bejelölése után a „Regisztráció” gomb megnyomásával fejeződik be a folyamat.

A sikeres regisztráció után, megerősítő levelet küldünk e-mail címére. Kattintson az e-mailben található aktiváló linkre, majd adja meg saját jelszavát, mely 6 karakternél ne legyen rövidebb. Ügyeljen a jelszó biztonsági szintjére!

Vásárlás

Előzetes regisztráció nélkül is vásárolhat webshopunkon, helyezze be a kiválasztott termékeket a kosárba, majd utólag végezze el a fent leírt regisztrációs folyamatot.

Átvétel

Amennyiben házhoz szállítást kér úgy a futár szállítási módot kell kiválasztani. Ekkor a szállítási költség rákerül számlájára, mely 990 Ft,- és a megadott címre GLS futárszolgálat viszi ki a megrendelt terméket. A futárnál készpénzben kell kiegyenlíteni a csomag árát.

A vásárolt termékeket személyesen is átveheti áruházunkban. Itt lehetőség van a készpénzes fizetés mellett bankkártyával és egészség kártyával is fizetni. (ebben az esetben a személyes átvételt kell majd jelölni a rendelésnél)

Panaszkezelés

A fogyasztó a forgalmazásra, illetve értékesítésre vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti.

Esetleges panaszok ügyintézése a SALUS GYÓGYPONT Áruházban történik. (lásd. „Elérhetőségek” fül)

A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontunkról haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel az Áruházban, melynek egy másolati példányát a fogyasztónak megkapja.

Az írásbeli panaszt 30 napon belül írásban megválaszoljuk.

A webshopon keresztül megvalósuló eladásokra is alkalmazni kell a Ptk. szabályait (2013. évi V.tv.)

A SALUS Orthopédtechnika Kft., mint webshop üzemeltető a hibás teljesítésért felelősséggel tartozik (kellékszavatosság).

A vásárló a teljesítés időpontjától számított 6 hónapos elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági jogait, melynek részletes szabályait az alábbi rendelet szabályozza:

  • 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

Visszáru, elállási jog

A webshopban vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, azaz visszaküldheti a megrendelt terméket anyagi következmények nélkül.

  • 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 20 §. –a szerint.

Ha a termék nem rendeltetésszerű használatából adódott anyagi kár, annak megtérítését a forgalmazó a vevőtől kérheti.

Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót terheli minden esetben a termék visszajuttatásának költsége.

  • 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 24 §. (2 bek) alapján

Ezen szabály a webshopon keresztül megrendelt, de személyesen az áruházban vagy szaküzletben átvett termékekre nem vonatkozik!


VISZONTELADÓI PARTNER

Regisztráció  ( 2 lehetőség áll rendelkezésre )


1.lehetőség: Személyes kapcsolatfelvétel cégünkkel (ügyfélszolgálati ügyintézést igényel)

A regisztrációhoz szükséges feltételek, iratok:

  • Vállalkozói igazolvány vagy cégbejegyzés másolata (tevékenységi kör, TEÁOR szám)
  • Bankszámlaszám
  • Adószám
  • Törvényes képviselő neve, telefonszáma (ha eltérő a kapcsolattartó személytől)
  • Kapcsolattartó személy neve, telefonszáma és e-mail címe
  • Számlázási, levelezési és szállítási cím
  • Üzlet típusának megadása (Gyógyászati, patika, drogéria, cipőbolt, stb.)

Ezen dokumentumokat faxon, illetve e-mailben is eljuttathatja cégünknek:
Fax: 06-1/205-7995, 06-1/505-9989

E-mail: konyveles@salusgyogypont.hu (Kőszegi Zoltánné) vagy info@salusgyogypont.hu 


2. lehetőség: Webshopon keresztüli regisztráció (elektronikus ügyintézés)

A regisztrációt weboldalunk bal felső sarkában található "Most regisztrálok" gombbal kezdheti meg.

Ezt követően, kérjük, gondosan töltse ki az adatokat, majd a szolgáltatási feltételek elfogadása után a Regisztráció gomb megnyomásával tudja befejezni regisztrációját.

Kollégáink átnézik az adatokat és a cég hivatalos iratainak elküldését is kérhetik. Ezek eljuttatási módja megegyezik az előző pontban leírtakkal.

Az Ön üzlete, cége csak a Salus Orthopedtechnika Kft.-nél történő előzetes céges regisztráció után kap jogosultságot a webáruház használatához, melyről e-mailben tájékoztatjuk.


Vásárlás

A kapott felhasználói azonosítóval (vevőkóddal) és az Ön által megadott jelszóval jelentkezhet be a webáruházba,

ahol viszonteladói partnerként nemcsak széles termékválasztékunkat, aktuális akcióinkat és az új termékeinket tekintheti meg, hanem a nagykereskedelmi áraink és viszonteladóinknak szóló információs oldalak is láthatóvá válnak, valamint rögtön feltűnik a készlet információ, és nyomon követheti aktuális rendeléseit is.

A kívánt termékek megrendelését az oldalon keresztül ( kosárba gyűjtéssel), e-mailben, faxon vagy telefonon is elküldheti az ügyfélszolgálat részére.

 

Rendelésfelvétel Hétfő - Csütörtök: 8:00 - 15:30 -ig, 
Pénteken: 8:00 - 13:00 -ig

 

Rendelési minimum összeghatár: 20 000 Ft + Áfa. Amennyiben rendelési értéke ez alatt az összeghatár alatt van, minden esetben szállítási költséget számolunk fel!

A szállítási költség nagykereskedelmi ára: 900 Ft +Áfa/rendelés

A GYÓGYPONT Áruház heti 7 munkanapon folyamatosan csomagolja a viszonteladói rendelések áruit, ezért a számlázás is folyamatosan történik. Előfordulhat, hogy a rendelt áru kiszállítása, átvétele és a számla teljesítési napja néhány esetben nem egyezik!

Átvétel, fizetés

Az árut csomagküldő szolgálat szállítja ki a megadott szállítási címre.

A hétfőtől- csütörtökig leadott rendelések (amennyiben 15:30 óráig az áruházba beérkeznek), másnap viszi a futár  az Ön üzletébe, raktárába. A pénteken 11:00-ig beérkezett rendeléseket, hétfőn küldjük el (a 11:00 utáni rendeléseket: kedden).

Javasolt ellenőrizni a csomag épségét, még a kézbesítő jelenlétében.

 
Új viszonteladói partnerek a regisztrációt követően az első 3 hónapban csak készpénzért, vagy utánvéttel tudnak vásárolni!        

Az utánvételes fizetési módot választva a vételáron felül az értéktől függő tétel kerül kiszámlázásra.

Az áruért az átvételkor kell fizetni a futárnak.

 

Amennyiben kérdése van, kérjük, ügyfélszolgálatunkon jelezze !